2009. december 16., szerda

Nos ujra jelentkezem ,mert mar joregota nem irtam ,de sehogy sme volt idom.Penteken bulizni voltam,aztan meg a hetveget samireknal toltottem,es vasarnap meg Guilhermevel ilyen sulis videot vagdostunk ossze.Ezen a heten meg midnen nap 2 orat votlam a kondiban szovals ehogys em jott ossze.A bulis beszamolot amjd bepotolom megigerem!
Ma votl az utolso suli nap ,tok jo volt ,unalmas,meg midnenki szomorkodott kb egy percig hogy vege ,kb ennyi.Aztan hirtelen elhatarozasbol ugy dontottem hogy megis megyek a vegzosok bulijara ma este,igaz 4 ezer forinta belepo(regebben 6 ezer),de meg eri vegulis egy ilyen szuper elemny ertekesebb barminel.
Szoval most megprobalok relaxalni estig.
Addig is elmeselem hogy nagyon jol erzem magam ,es most hogy igy mar sneki enm tanul bazi sok program lesz,penteken megyunk egy sport clubba a sracokkal,mert Adriano csaladja tag igy aztan mi is bemehetunk.Ez olyan hogy van cosmo medence teniszpalya meg minden puccos cucc,tok jo lesz.Szombaton tobb bulizasi lehetoseg is van ,de majd meglatjuk,vasarnap meg irany a beach ,ha sutni fog a nap.
Amugy a bulis kepeket mar feltoltottem aki nagyon kivancsi az itt megnezheti elore. www.picasaweb.google.com/f.savanya
Csoook

Nincsenek megjegyzések: