2009. december 6., vasárnap

Mikulas

Ma van Mikulas,vagy hogy mondjak Telapo ,mar nemis tudom igazan.Az biztos hogy most nemsokan gondolnak erre itt korulottem.De valahogy megis jol erzem magam,nem erzem hogy ki lennek hagyva ebbol,marmint magyarkent,ilyen jo messze nyomat sem latva a telnek.Ma 30 fok van,meg csak,egyenlore.
Akkor most el meselem a tegnapom nektek.Samir nagynenjenek a szulinapjara mentem a csaladdal.Kb 50 en voltak,vagy meg tobben ,es midnen tele bom-bomokkal,sutikkel,csirkefalatokkal,meg minden finomsaggal.Jo dolog a nagy csalad.Foleg ha midnneki ilyen kedves ,meg aranyos,es cisnos haha.De tenyleg minden nagymama,nagyneni meg unokateso szepen kicsipte magat.Szoval megerkeztunk,es kb 100 puszit adtam kaptam ha ugyebar azt vesszuk hogy egynek ektto jar.A vegere mar begorcsolt az arcizmom a mosolygastol,mert mi mast tud csinalni az emebr ha dogidegenekkel talalkozik,foleg ha ennyivel egyszerre.Aztan az unokatesokkal dumaltunk,meg ettunk,es ettunk,es ettunk.Errol nemtudok tobbet irni ,az unokatesok nagyon aranyosak,a kaja meg jo volt .Utana megvolt a nagyneni felkoszontese is.A viscces az hogy kb 4 percen at enekeltek ilyen szulinapos dalokat,es mint kesobb leforditottak megtudtam hgoya  feluk ilyen tok perverz ,meg viccelodos.A lenyeg hogy nagyon jo volt ezt latni meg hallani ,ahogy mindneki hangosan orditja a dalokat ,meg vidaman tapsikol.








Kb fel egykor jottunk haza,mikoris benyomtam meg egy szelet tortat az utravalonak hozott bol.Ugyanis mikor veget er a party mindneki feltankol a hizlalo cukisagokbol.Es amr el is erkeztunk a mahoz ujra,amikor mikulas,vagy telapo napja van es en egyedul vagyok itt ezzel a szuper erzessel.De nam baj ,mert nem vagyok egyedul.
Nekem ezt hozta

A mikulas


Nincsenek megjegyzések: