2009. december 1., kedd

Kedd

Dragasagok! Ugy volt hogy dokihoz megyek,de aztan mivel az aszisztensno olyan butan nezett a biztositasi cucaimra ahogy csak lehet,ugy dontottem 2 napig amig ilyen simulacen van ithton maradok.Mar kicsit jobb a fejfajas,de meg szedulok es eleg furan latok.Dzsameszt meg mindig nem szeretem,de nagyon.Ugy volt hogy segitek a csajoknak ezt azt,de sajnos nem tudok menni.Ez amugy olyan a Simulacen,hogy egy nagy gazdasagi vagy politikai problemat kell megoldani,es az elso es a hardmadik evfolyam 2 esevel orszagokat kepvisel.Mindnekinek van allaspontja,es egy problema megoldasi terve.Aztan igy osszeulnek es ket nap alatt meg probaljak megoldani.Az egeszben az a hihetetlen hogy tanaroknak koze nincs az egeszhez,es midnneki oltonyben meg ilyen blezerben ucsorog a 40 fokban cska hogy meg menobb legyen az egesz.MIvel en enm tudok allaspontot kepviselni igy ugy volt hogy segitek ilyen pincerkedesben,ugyanis a resztvevok 5 oran at nem hagyahtjak el a termet,nehogy valami informacio kiszivarogjon.Gondoloma zert pisilni szabad.De milyen jo dolog mar ez ha visszamntem a sulimba Magyarorszagra,vagy az uj sulimba ki tudja,felvetem az otletet.
Sajnalom hogy enm tudok menni mert jokis fotokat csinaltam volna.A biztositasi cuccra visszaterve most majd valahogy emgprobalom kideriteni hogy mukszik pontosan,e shogy melyik korhazakban tudom hasznalni.A brazil egeszsegugyi rendszer olyan mintha csak egy ovodas talalta volna ki.Vagy inkabb egy ujszulott,oaa -oaaa. Sajnos delig aludtam es aztan sem hagytam el nagyon a szobam ugyhogy semmi hasznosat nem cisnaltam,lefotozni sme volt mit.De azert kaptok egy ilyet.

Nincsenek megjegyzések: