2009. december 27., vasárnap

kis zanzazazaaz

Kedves csaladtagok,baratok,es egyeb jelenlevok! Arra gondoltam hogy tratok egy zanzas beszamolot elmult hetemrol,mert sjanos idom ,meg lustasagom sme engedte hogy megosszam veletek eme izgalmas torteneseket.De mivel a picasa webalbum ugy gondolta hogy valami mond ahelyett hogy feltenne a kepeket ,igy most nem lesz beszamolo.Annyit megertettemh ogy fizetni kene,mert mar tul sok a kep ,de hogyan mennyit ,es stb.Ha meg szeretnetek fotokat nezni dobjatok be penzt a fanni fotoi perselybe ami itt talalhato: (),mint lathato meg ures ,meg tok kicsike.De tenyleg segitsetek mar,hogy hogyan is van ez es hogy tudok fizetni.
Najo megis lesz egy nagyon zanzas,rumlis beszamolocska.Jol Figyeljetek!

Mar nem emlekszem meik nap,de szepen sutott a nap,es nekem meg jonagy honvagyam volt ,szoval elhataroztam hogy megnezem Niteroi egyetlen nevezetesseget,a MAC museumot.Ossze szerveztem egy kis csapatot.Juliat,Guilhermet,meg Samirt,szoval nekivagtunk a muzeumnak,a 4 R$ os belepovel.En fotozgattam meg megnezegettuk a fenykepeket.Egy francia pasi kiallitasa volt,aki Hodemezovasarhelyen szuletett.Hat ha tudnatok mekkora boldogsag volt nekem latni ezt a szot hogy HODMEZOVASARHELY.Brazioliaban,a MAC muzeumban.Teljesen otthon ereztem magam,mintha csak epp most indulnank Misiekkel meg a tobbiekkel a stradra.







Aztan meg megneztunk egy kis tengerpartot,ahol mar voltam ezelott,es smemit sem csinaltunk,csak logattuk a labunk meg nezgelodtunk.




Kesobb megerkezett taina ,aztan elmentunk a Friends barba,ahol meg csatlakozott matheus( Levagatott,rovid hajjal!!Ez nagy dolog) Tulio,Maria,Douglas.Szoval ott dumaltunk,eszegettunk,iszogattunk.







Fotok itt:
Masnap a tengerpartra mentunk.Ott volt Matheus,Guilherme,Tulio,Julia,Paloma,Melissa.Jot lubickoltunk,meg doglottunk a homokban.Utana meg Tulioeknal meg ropiztunk egy kicsit a medenceben,aztan meg filmetneztunk az oriasi tvn ,meg brazil rizikoztunk.






Masnap,nem emlekszme mit csianlatm ,csak arra hogy este egy srac szulinapjara mentunk Samirral,akit a formatura bulirol ismerek,meg egy konditerembe jarunk.O Prince,igen ez a neve ,es egesz ferfias ahoz kepest,szoval gondolom az anyukaja ilyen csipkerozsika rajongo lehetett kiskoraban,ha van itt egyaltalan olyan,de valami fajtaja csak akad.Szoval egy puccos etterembe voltunk,mint kiderult csak en voltam lany .Szoval 14 fiu tarsosagaban toltottem az estet,ettem bazi sok csokispizzat,ilyen kremes habos rozsaszin cuccokat,de nagyon jo volt.Aztan meg elsetaltunk a beachre ahol a fiuk tovabb hulyeskedtek ,meg dumaltunk.Az ilyen azert enyhiti az emebr honvagyat egy kicsit.






Meg talan amjd kiegeszitem ezt itten ,meg belinkelem a fotokat ha sikerul tulleni ezen a picasas krizisen.
Es persze beszamolok majd a karacsonyrol is.
Csook

1 megjegyzés:

Lucaaa írta...

Hódmezővásárhely:O?Túl kicsi a világ:P
Buuuéék:))
Puszii: Luca