2009. december 18., péntek

Brazilia a kedves kis orszag

Nos muszaly lesz irnom ,mert ha tovabb halogatom ,mindig egyre unalmasabb sztorikat irok majd.Tudom mostanaban nem valami esemenydus a blog mivel sok midnenrol kep sem keszul,vagyn nincs kedvem reszletes beszamolot irni.Szerda este a sulink vegzoseinek bulijan voltam.Minden tanar jol berugott,meg tancolt na YMCA-ra,szoval jo volt a hangulat enis sokat tancoltam ,tovabb fejlesztve funk tudasom(ami meg midnig olyen mintha apaca lennek,de en ezt akkor sem vagyok hajlando tancolni),ami ugye a ribancos tanc ,de braziliaban midnenki ezt nyomja ,semmi szegyenloskodes!Komolyan nemtudjatok elkepzelni milyen ,kb mint a sztriptizbarokban,ugy razza midnneki.A pasik is.Majd szolok a nacional geographic nak hogy ne a fokakat filmezze,hanem inkabb ezt!
Aztan 3 orakor amikor amr brutalisna fajt a labam,a sok tancolastol,ket srac ossz everekedett,megindultak a pletykak hogy kivolt es miert,mert senki sem tudta igazan.valami olyasmi tortent hogy egy mindkettejuk altall akart leanyzol,midnnekit akart szoval mindkettejukkel coskolozott ugyan abban a fel oraban,meg meg sok amsokkal,szoval ebbol lett a balhe.Szottortek par asztalt,a vegzos csajok meg sirtak hogy elcsesztek a bulijukat,a buliszervezok meg besertodtek osszepakoltak barszekrenyuket a dj meg a cd it es 1 ora alatt a buli ugy eltunt,mintha sosem lett volna.MI meg ott maradtunk paran az utcan hajnali 4 kor hogy most akkor hogy jutunk haza.A bulira amugy ana osztalytarsam battyja vitt,aki ugy vezet mint egy pszihopata.En akkro komolyan azt hittem meghalok,biztosagi ov sincs,hat nekem vegem.Aztan nagy szedulesek,es levego nemkaopasok,zarovonalas elozesek,fekcsikorgasok utan megerkeztunk a buliba,megfogadtam hogyn soha tobbet enm szalok eb ismeretlen kocsijaba ,meg ah kedves is.De aztan ott voltunk 3 kor eshat mit volt tenni ebszaltam ismet,a szimpatikus de orult srac kocsijaba meg 5 od magammals zoval most meg novelte a rizikofaktort,hogy a kocsi akanyarokban erezhetoen felig elemelkedik a foldtol.De mar nem erdekelt,ugy voltam vele hogyha meghalok,legalabb ilyen kedves emberekkel teszem egy kedves palmafas utcaban.De vegulis nem halatam meg szoval most el tudtam ezt mesleni nektek.masnap reggel lovoldozesre ebrdetem 11 kor.A hazunkal szmebe levo kaja boltot raboltak ki,a zsaruk meg arra jartak szoval elkezdtek lovoldozni.vegulis sneki nem halt meg ,ez igy tok pozitiv a dolgokhoz kepest.delutan Guilhermevel mentem a plazaba mert o ruhakat vette en meg egy orat,meg midnen aprosagot.Utkozben lattam egy rendorkocsit aminek midnen ablakabol logott ki egy rendor elesitett fegyverrel,nemtudom ezt hogy kepzeltek.Amugy a fegyverek nem azok a magyaros kis zsebbedugos izek,hanem ilyen egymeteres gepfegyverek.A zsaruk meg tetotol talpig golyoallo ruciban.ez kicsit felelmetes nekem.Aznap este mikor jottem haza aztan ugy elkezdett szakadni az eso hogy megintcsak azthittem meghalok.Az agakat vagta neki a hazaknak a szel,az eso meg olyan eroz volt hogy 2 perc utan csurom viz lettem,aztan mikro haza ertem a kapucsengo persze megint enm mukodott szoval probaltam hivni a hazat,de a telefon szolgaltato sme mukodik tropusi viharban ,szoal doromboltem,es doromboltem,igy 5 perc utan be is jutottam.Ma samirral mentem moziba,es o meslete hogy az anyukaja buszan reggel kiraboltak egy not fegyverrel,persze ilyenkor sneki nem cisnal smemit ,ami ertheto ,de a lenyeg hogy az ember sehol nincs biztonsagban.Meg azt is meslete hogy a nagynenjet ugy raboltka ki hogy tomve volt a busz,es ket srac bealt a ket oldalara akik igy egyszerre mozogtak,mintha scak a busz lenne ,amit persze total enm eleht eszre venni.Igy aztan o nem erzhettem mikor kivagtak a taskaja aljat es midnent kiszdtek belole ,amit persze csak akkor vett eszre miutan leszallt a buszrol.z az amiert nem viszem magammal kb sehova a kamerat ,es ami miatt kevesebb a foto,szoval bocsanat,de tenyleg paranoias vagyok mar.Ja amugy ma a paranormalis valamit neztuk a moziban nemtudom magyarul a nevet,szoval nem volt tul felelmetes ,de ilyen hazi kameraval van rogzitve az egesz amitol egesz elethu lesz,ja meg igaz tortenetre alapul.Remelem nem lesz remalmom,majd nezek kiscicakrol kepeket.Na csook

Nincsenek megjegyzések: