2010. május 31., hétfő

Tudjatok mi van? mar megint csomo midnenrol nem irtam a blogba,es nincs kedvem meselni sem.Neha annyira itteninek erzem magam,es annyira a magamenak erzem a dolgokat, hogy nemis tudom hogy elmeselni nektek.
Persze nem ugyan az semmi de nekem itt egy masik eletem van .Sulival,csaladdal ,baratokkal,a sajat utcammal,a buszsoforrel,a boltos nenikkel,a hatalmas fakkal.Egy ev alatt olyan lett az egesz mint egy igazi kis elet.
Nemtudom, hogy meg lehet e ezt erteni.De most ,hogy csak kb 8 het van hatra ugy erzem ,hogy nem leszek kepes erre.Eletem leg nehezebbje lesz ez az utazas.Az ,hogy felszaljak arra a rohadt repulore,ami meg talan leis zuhan valahol,es bucsut mondjak ennek az egesznek orokre.Az utolso olelesek es tchauk,a konnyek.NEM LESZEK KEPES ERRE !!! Tudom ,hogy sokszor irtam mar errol de neha eszmebe jut es akkor semmi sem segit.Most hogy ket honap van hatra sok midnen valtozott,az osztalyban sokkal tobb baratom van ,sokkal kozelebb akiket barmikor megolelhetek,es mindent megbeszlehetek veluk.A suli is egyre jobb,mindig elvagyok,maszkalok,segitek masoknak,sei la.Az is megvaltozott pl hogy az eddigi legjobb baratommal Samirral mar nem vagyunk joban,harom hete nem is lattam ,ne kerdezzetek miert ,igy alakult,o megvaltozott.Most midnenen erzem a visszaszamlalast,azt hogy nincs mar sok ido,es hogy mennyire maradnek meg.Csak meg 6 honapot.Hogy lehet ezt feldolgozni? 

2 megjegyzés:

Evi írta...

Ez teljesen érthető, ki ne szeretne egy saját utcát Brazíliában, saját buszsofőrrel, saját mosolygó boltos nénivel, nagy fákkal, és ölelgető barátokkal!

An exchange student's life írta...

Hat igen ,es nekem ez megvan!!Es mindig is meglesz ,megha csak egy emlekkent is!!:)