2011. március 28., hétfő

Hétfő délután, prezentáció, Yonderboi

Újra itt vagyok. Másnap délután van ,és épp hangolódom a uwc prezentációmra, egy kis kreatívkodással egybekötve. Tényleg nem tudom, hogy mi lehet az oka annak, hogy épp most jött meg a kedvem a blogoláshoz. Úgy érzem hogy kicsit elavult ide írnom, mint cserediák, ugyanis már egyáltalán nem vagyok az. Igaz lélekben igen ,de fizikálisan csak diák vagyok inkább. Szóval olyan csaló érzés ez. de nembaj, ha kitartó leszek akkor még az is lehet, hogy egy új blogot is csinálok.
Amit most hallgatok: 


Na bele is kezdek az alkotásba, mert ha megjön az ihlet akkor nem szabad hagyni, hogy elússzon.

Valamicske legyen már az én szeretett Brazíliámról is. Nagyon hiányzik!! Sokszor álmatlan éjszakáimon pörgetem a fejemben a képsorokat, és az eseményeket, az emberek arcát, hogy hogy is történt, milyen is volt. Nagyon rossz érzés, hogy alig tudok valamit a többiekről, és hogy ennyire nehéz tartani a kapcsolatot.4 órányi időeltolódás, 12 ezer kilométer és a sok suli sem segíti a dolgot.
Még jelentkezem. Adios Amigos!!

Nincsenek megjegyzések: