2010. június 11., péntek





Egy het telt el az utolso posztom ota,szoval nem halogathatom tovabb az irast ,mert azta meg nagy buntudatom lesz,es hogy a problemat a szonyeg ala soporjem majd meg se nyitom a blogot soha tobbet,mintha nem letezne! De jobb ha irok!Eloszoris egy egy fotos,es szavas elmenybeszamolot tartok az elmult het torteneseirol!
Csutortok este Tulioeknal volt a banda!
A penteket vegig aludtam! Azert itt egy kep!Amit akkor cisnaltam Lolaval,a kutyankal mielott kidoltem volna,aludni.
Szombaton moziban voltam ,es a szex es new yorkot neztuk a sracokkal!Szegenyek kiborultak tole,es most azt mondtak hogy mi tartozunk nekik nagyon pasis oldoklos filmekkel! Holnap torlesztes!
Vasarnap meglatogattam Sacit ,Adamot ,es a kis Antont aki epp most ket hete szuletett!!
Itt van ni!!Nagyon edi bedi,cukorfalat!!!

Hetfon Adammal varost nezni mentunk Rioba! Tovabbi kepek!http://picasaweb.google.com.br/fanniamabrasil/CentroDoRio02#


Nincsenek megjegyzések: